CONTACT

twitter : lizsayslive e-mail : lizhendrickx@hotmail.be

woensdag 20 maart 2013

Herbal Essences Beautiful ends




Haarverzorging is denk ik het gene waar ik het liefste en meeste mee experimenteer, dus na de zoveelste lege fles shampoo/conditioner ging ik op zoek naar een nieuw slachtoffer.
Het werd de Beautiful Ends lijn van Herbal Essences. 

Waarom :

-ik heb erg snel last van gespleten puntjes ( ombre haar = droevig haar )
-de geur!!!!! 
-de stay-in crème


Dit is de stay-in crème, mijn favoriete product van deze lijn. Je wast je haar, verzorgt het, gooit een handdoek over je hoofd terwijl je even ronddanst in je ondergoed ( optioneel ) en na een minuutje of tien, wanneer je haar handdoek-droog is, kam je het en pomp je de stay-in crème een keer of twee in je handen en masseer het product door je haar. De geur van frambozen en rood fruit komt je meteen tegemoet, mmmm!


Dit is dag-3-haar, en geloof me voor iemand met droog, statisch haar, ben ik hier héél erg blij mee. 






1 opmerking: