CONTACT

twitter : lizsayslive e-mail : lizhendrickx@hotmail.be

dinsdag 19 maart 2013

Essence stay matt lip cream


Dat de matte lip-look al een tijdje in is, is een feit. Dat er weinig betaalbare opties hier voor zijn, helaas ook. Tot nu. Op mijn wekelijkse tocht doorheen de rekken van mijn vast Kruidvat filiaal, spotte ik laatst iets vrij tot zéér interessant. De Essence stay matt lip creams, ze stonden met z'n vieren netjes op een rij te glimlachen naar mij, en ik lachte breed terug toen ik de woorden 'matt lip cream' las.


Hier zijn ze dan, vier kleuren van neutraal tot verleidelijk rood.
Ik moet toegeven dat ik er maar eentje meenam de eerste keer dat ik ze zag. Waarom? Omdat ik na de zoveelste miskoop in matte lipstick nogal voorzichtig neig te zijn. Maar zoals je kan zien op de foto hierboven, zijn ze reeds alle vier aanwezig, wat veel goeds voorspeld!
Jaaa, ze zijn mooi, ik was echt heel erg aangenaam verrast. De eerste die ik kocht en tevens de eerste op de foto, is 01 Velvet Rose. Thuis probeerde ik hem en kreeg meteen spijt dat ik de andere kleurtjes laten liggen had. Veel pigment, mooie matte finish en...de geur van vanille ( een beetje te vergelijken met sommige M.A.C lipsticks ). Verder blijft hij ook relatief lang zitten, is hij makkelijk aan te brengen én is hij voor net iets minder dan 2 euro te koop.


Van boven naar onderen zien we 01 Velvet Rose, 02 Smooth Berry, 03 Soft Nude en 04 Silky Red.


Velvet Rose

Smooth Berry
Soft Nude
Silky Red

Ze komen misschien wat gek over op foto, maar dat ligt gewoon aan mezelf en het procrastinatie proces dat aan een blogpost tevoren gaat waardoor ik helaas altijd het zonlicht mis...



Oh en euh, bij mijn vriend stond hij trouwens ook heel erg leuk...haha!

1 opmerking: