CONTACT

twitter : lizsayslive e-mail : lizhendrickx@hotmail.be

zondag 16 juni 2013

Favorites of the week : Albert Heijn




Ik ben vorige week naar Albert Heijn geweest (met mama haha!), en aangezien ik niet van Nederland ben is dit voor mij wel altijd even rondkijken naar eventuele 'goodies' die wij hier niet meteen kunnen verkrijgen. Nu komen de AH filialen hier wel stilletjes aan op, maar toch is het nog steeds leuk en somewhat spannend.



Hier zie je -een deel- van mijn buit. Bagels, Cruesli van Quakers, koffiesiroop van Douwe Egberts en koffiepads met vanille van AH.

Likes:
-Cruesli : superlekker en fris, smaakt echt een beetje naar kleine hapjes citroentaart mmm.
-Bagels : een beetje aan de droge kant maar al bij al nog meer dan voldoende om opnieuw te kopen.

Dislikes: 
-Siroop van Douwe Egberts : op zich niet echt een dislike, maar hij smaakte gewoon niet helemaal zoals ik verwacht had, eigenlijk is hij nog wel lekker als je jezelf een beetje afhelpt van het idee dat hij normaal naar karamel zou moeten smaken.
-Koffiepads : zelfde probleem als hierboven eigenlijk, misschien volgende keer eens een ander smaakje proberen.


1 opmerking:

  1. Leuke post! Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award http://beautyinsiderx.blogspot.nl/2013/12/liebster-award.html#more

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen