CONTACT

twitter : lizsayslive e-mail : lizhendrickx@hotmail.be

woensdag 27 maart 2013

LE VOLUME DE CHANEL mascara




Ik klamp me al meer dan een jaar vast aan mijn Yves Rocher mascara ( wimperverlengend ), en dacht nooit nog een andere te willen...tot ik de Le Volume De Chanel mascara in mijn handen kreeg.
Oké, dat is misschien een klein beetje overdreven want heel eerlijk was het niet zozeer liefde bij de eerste wimperslag. 




De verpakking is, zoals we van Chanel kunnen verwachten, zwart, strak en voorzien van het logo.
Niets bijzonders maar ik vind het toch leuk. 
Het borsteltje is aan de dikke kant en heeft veel kleine 'haartjes', voor de rest opnieuw niets bijzonder.

Toen ik hem voor de eerste keer opdeed vond ik hem makkelijk aan te brengen, mooi en geeft wel wat volume maar verlengt vooral ook de wimpers zoals je hier boven kan zien.
Maar zoveel verschil met mijn Yves Rocher mascara zag ik niet. Zag, zeg ik, nu zie én voel ik het verschil zeker wel. Hij blijft super zitten, zelfs na het wrijven door de ogen na een lange werkdag zit hij nog steeds "perfect". Daarnet sneed ik een ui in stukjes, en je weet wat daar bij hoort. En bij traantjes en mascara denk ik direct aan het Marilyn Manson/KISS/..-effect. Raar maar waar, hij zat nog steeds vrij tot zeer deftig.

Met en zonder. ( lijkt een klein beetje op een alien zo, haha! )

Is hij de plusminus 30 euro waard ? Ja, maar als dit niet binnen je budget valt kan je gerust gaan voor de Yves Rocher (wimperverlengende versie) mascara. Geen exacte "dupe" maar doet ook mooi wat hij hoort te doen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten